MSI AP1900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI AP1900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Fae 11-08-2009
Geschreven voor: MSI AP1900

Perfecte pc voor de gemiddelde computergebruiker, maar niet geschikt voor gaming. Ook de wat zwaardere programma's voor bijvoorbeeld foto-bewerking of Webdesign geeft geen problemen.
Ook Antivirus McAfee draait probleemloos.
Zeer mooi helder beeldscherm - alleen het vrij grote zwarte gedeelte onder het scherm was even wennen.
Ik vind hem toch een beetje langzaam, ondanks het 2G aan geheugen.
Erg mooi design. Flink wat ruimtebesparing doordat alles achter het (dunne!) beeldscherm is weggewerkt. Voet van de MSI is wat mij betreft iéts te zwak. Stoot iemand er tegenaan, dan staat ie behoorlijk te wapperen.
Installatie was simpel en probleemloos.
Super stil en verbruikt maar 35 watt!
Vooral het laatste heeft me doen besluiten deze pc aan te schaffen.

aklasse 12-03-2009
Geschreven voor: MSI AP1900

Na jaren apple te gebruiken had ik daar genoeg van i.v.m moederbord problemen en strepen in het beeld.
Dit is natuurlijk geen apple maar vindt deze msi erg mooi en zeker voor zijn geld(niet duur).Heb hem ook in het wit gezien is ook erg mooi maar niet leverbaar in nederland.
Er zit windows xp op vindt ik nog steeds de ideale software er zi ook norton bij.
Ik heb de 1 gb uitvoering voor mijn is dit genoeg scheelde 40,00 ip.v. 2gb,kan er altijd nog 1 bij zetten.
Toetsenbord en muis zijn ook mooi.
Scherm is zeer duidelijk en mooi van kleur is hd ready. de zijkant is glimmend zwart.
Ben er super tevreden mee.

ine en jos 23-02-2009
Geschreven voor: MSI AP1900

Deze 'hybride' vanwege de mogelijkheden, uitrusting, uiterlijk, helder beeldscherm en de standaard 2 jaar 'pickup and return'garantie gekocht bij een gerenomeerde computerzaak die er standaard 2 gig intern geheugen hebben ingestopt.
Het is een mooie machine om te zien en heeft weinig plaats nodig omdat het scherm maar 3,5 cm diep is en hier toch de gehele PC inzit zoals ook Apple dat doet.
Door de Intel atom processor en chipzetting is het geen machine voor het 'snelle'werk zoals zware 3D games of videobewerking. Dit is me ook eerlijk door de verkoper uitgelegd.
Voor de internetters en MS office mensen (de gemiddelde gebruiker dus) is het een prima werkende machine die ook onder zware virusscanners zoals McAfee prima werkt.
Dat doet hij ook heel stil omdat er nauwelijks koelers nodig zijn.
Dus ook prima te gebruiken in stille ruimtes.
Alles wat een normale computergebruiker nodig heeft zit erop incl. toetsenbord en muis. Het installeren is een fluitje van een cent. Geen 'Vista'maar XP met servicepack 3 is voorgeinstalleerd. Waarschijnlijk ter compensatie voor de wat langzamere processor. Tevens een paar gemakkelijke software programmaatjes in het nederlands voor bijvoorbeed de dubbel layer DVD brander.
Verder een kraakhelder HD Ready breedbeeldscherm van 19 inch, dus wat wil je nog meer?

Over de degelijkheid kan ik na 4 dagen nog niets vertellen maar deze computerzaak staat bekend om zijn service en verkoopt alleen maar A apparatuur.